piątek, 19 lipca 2013

Info

Piszę tego posta, bo chcę was bardzo przeprosić za to, że tak rzadko dodaję posty i że rozdział 20 jeszcze się nie pojawił. Wynika to z tego, że obecnie nie ma mnie w domu, bo wyjechałam na kilka dni i praktycznie nie mam dostępu do komputera, a z telefonu nie mogę zalogować się do bloggera.


Co do rozdziału 20- nie wiem, kiedy się pojawi, bo jak pisałam już wyżej jestem obecnie na wakacjach a po powrocie... też nie będę miała dużo czasu na pisanie. Możecie podziękować moim znajomym, którzy wykonali do mnie już co najmniej telefonów, by dowiedzieć się kiedy wracam, abym mogła się z nimi spotkać. Zresztą mało komentujecie i czasami nie widzę sensu pisania.

Na koniec podaję wam mojego aska. Jeżeli macie jakieś pytania to śmiało ! Tam mnie częściej spotkacie niż tutaj, ale tylko dlatego, że jak jestem na tel. to na asku nie mam problemów z zalogowaniem się.
 http://ask.fm/trololoxdx3

Liczę na to, że pomożecie mi rozruszać troszeczkę tego bloga. Udostępniajcie go, polecajcie znajomym a może to sprawi, że rozdziały będą częściej dodawane.

Dziękuję, że doczytaliście to do końca !

4 komentarze:

  1. Zapiszę twojego bloga do moich czytanych ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. Zostałaś nominowana do The Versatile Blogger. Więcej info na http://www.its-just-a-scar.blogspot.com/2013/07/dziekuje.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  3. Założyłam bloga ze spisem Fan Fiction o One Direction, na którym mam zamiar umieszczać reklamy blogów. Może i ty być chciała żeby twoje opowiadanie znalazło się na tej liście? Wystarczy że prześlesz mi krótki opis swojej historii, zresztą wszystko jest w regulaminie. Pomyślałam że taki blog ułatwił by sprawę autorom w rozpowszechnieniu opowiadania i jak i czytelnikom którzy chcą znaleźć jakieś ciekawe opowiadanie. Zapraszam na : http://onedirectionfanfictionslist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Z racji takiej że, blog jest dopiero co powstały chciałabym ogłosić nabór do załogi.
    Temat pracy jest dowolny i ma zajmować co najmniej 2 strony w wordzie
    ( dłuższe prace mile widziane )
    Więcej na:

    http://imagination-with-one-direction.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń