środa, 21 sierpnia 2013

Przeczytaj bo ważne

Niestety to nie jest kolejny rozdział.  Piszę do was ,bo zauważyłam, że stan komentarzy na tym blogu uległ strasznej zmianie. Mimo iż obserwuje tego bloga ponad 40 osób to jeszcze na tt informuję co najmniej 8 osób a komentarzy pod ostatnim rozdziałem było strasznie mało.  Nie chcę usuwać lub zawieszać tego bloga, ze względu na stałych komentujących. Chciałabym aby pod każdym rozdziałem było co najmniej 20 komentarzy. Proszę o wiele? Jeżeli nie chcesz lub nie umiesz napisać długiego komentarza napisz chociaż 'czytam' to wystarczy.
Do zobaczenia (mam nadzieję)

10 komentarzy:

  1. czytam :) ale teraz z opóźnieniem, bo byłam u taty, a potem wyjechałam :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytam, kobieto ! Masz talent ,a ty zwracasz uwagę tylko na głupie komentarze. Uwierz one nie są najważniejsze. Liczy się radość z pisania i dzielenia się z innymi swoim talentem ,wyobraźnią. Ludzie czytają twojego bloga i z tego powinnaś się cieszyć. Wieżę w Ciebie. Jeszcze raz napiszę . MASZ TALENT I GO NIE MARNUJ. Nie czekaj na komentarze. Wiem ,że one dodają otuchy. Jak napiszesz na pewno go skomentuję. Nie czekaj tylko pisz. ♥
    FrancuskiNiemiec w ciebie wieży. ∞

    OdpowiedzUsuń
  3. wiedz, że jestem i wiedz, że czytam <333

    wiem, że to wązne dla czytelnika, dlatego postaram się dawać ci znak co jakiś czas, że czytam bo masz talent .. xxx


    + {SPAM}
    Amy spełnia swoje marzenia. Zatraca się w śpiewaniu, jest prawdziwą duszą artystki, jest wirtuozem. Wszystko wywraca się do góry nogami, kiedy do gry wchodzą duże pieniądze. Marionetka Amy - bo tylko tak można ją teraz nazwać - zostaje wplątana w kontrakt z menadżerami One Direction. To jakby połączyć ogień i wodę. Co zaskakującego wydarzy się między konkurującymi ze sobą gwiazdami?
    http://onelove--onedirection.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszam : http://onelove--onedirection.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. 20 jest już od dawna, czemu nie dodajesz? :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Czytam i moje przyjaciółki też mimo że nie komentują !!! Pisz dalej !!!! ;) *.*

    OdpowiedzUsuń
  7. Zostałaś nominowana do " Liebster Awards" :) Więcej informacji na http://love-forevever.blogspot.com/2014/04/liebster-awards-d.html

    OdpowiedzUsuń